"Enter"a basıp içeriğe geçin

‘Ağlayan CEO’ olarak tanınmıştı: Son ve aslında üzücü paylaşımı takipçilerini kızdırdı

Bu yılın başlarında LinkedIn’de ağladığı bir fotoğrafla haberi duyuran Marketing Project’in CEO’su, büyükannesinin ölümüyle ilgili bir paylaşımla yeniden gündeme geldi.

Ohio merkezli HyperSocial’ın CEO’su Braden Wallake, büyükannesinin ölümüyle ilgili LinkedIn’deki 43.000 takipçisiyle bir mesaj paylaştı. Walec şöyle yazdı: “Büyükannem bugün vefat etti. Annemden bir mesaj aldım, bilgisayarımı kapattım ve doğruca onun evine gittim.” Walker, “Hayatta işten daha fazlası var” dedi ve “koşma kültürü” hakkındaki görüşünü paylaştı.

Ardından HyperSocial’ı yaratmanın nedeninin insanların arka planda işlerini kurmalarına yardımcı olmak olduğunu belirtti.

LinkedIn kullanıcıları gönderiye olumsuz yorumlar aldı. Bazı kullanıcılar, büyükannesinin ölümünü kendi çıkarları için kullandığını bile iddia etti.

Bir yorumcu, “Büyükannenizin ölümünü şirketinizi tanıtmanın bir yolu olarak kullanmanız üzücü bir yazı” yazdı. Başka bir yorumda, “Bu gönderi şirketi tanıtmak için gitti. Birçok yönden sizin için üzücü.”

Wallek, internette aldığı tepkiler hakkında New York Post’a konuştu.

Wallick, The Post’a “Şirketi tanıtmak için ölümünden yararlanmıyorum” dedi. İş nedeniyle annemle olamasam çok kötü olurdu. Müşterilerimiz için de öyle. Biz varız ve onlar hayattan mahrum kalmamalı.”

Wallek, ağustos ayında iki çalışanını işten çıkarmak zorunda kaldığı mesajını paylaştı ve ağlarken bir fotoğrafını yayınladı.

Diğer gönderilerimize göz at

[wpcin-random-posts]

İlk Yorumu Siz Yapın

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir