"Enter"a basıp içeriğe geçin

Bir yazılım mühendisi, yarı zamanlı ek işi içerik üreticiliğinden ne kadar kazandığını anlatıyor

Business Insider haberine göre TikTok’ta 522.000 takipçisi, Instagram’da 113.000 takipçisi ve YouTube’da 56.000 takipçisi bulunan Matt Upham, dört yıllık deneme yanılma sürecinin ardından sosyal medyada çıkış yaptı.

San Francisco’da yaşayan Upham, 2016 yılında Instagram’da fotoğraf çekmeye başladı, ardından kişisel finans içerikleriyle kısaca denemeler yaptı, ardından TikTok’ta kodlama ve teknoloji içeriği ile pandemi sırasında başarıyı yakaladı.

İçeriğinin çoğu artık genel teknoloji haberlerini ve ipuçlarını, teknoloji ve kodlama işlerinin nasıl alınacağına dair ipuçları da dahil olmak üzere kapsıyor.

içinden “Bir sonraki şeyin video olduğunu sanıyordum” o diyor. Upham’ın geliri öncelikle markalarla olan ortaklıklardan geldi.

2021’in sonlarında marka anlaşmalarından ayda yaklaşık 20.000 dolar kazanıyordu. Ancak ikinci süreç için, “anlaşmalar muhtemelen geçen yıl gerçekleşen zirvenin yüzde 30 ila 50’si” diyor.

Çünkü mevcut ekonomik belirsizlik ortamında marka ortaklıklarını sürdürmek zor görünüyor.

Bu aksilik nedeniyle, insanlara iş uygulamalarını nasıl kodlayacaklarını veya otomatikleştireceklerini öğretmek için bir kurs gibi dijital bir ürün yaratmayı planlıyor.

Açıklamaya göre, bu iş kolundaki markalara Eylül ayında dijital adsense reklam geliri, Instagram geliri ve kodlama üzerine özel ders olarak ödeme yapılacak. 10.145 dolar kazandı. İçerikle ilgili gideri 561,99 dolardı.

Upham, “Sosyal medyada bir iş yürütmenin güzelliği bu, onu karlı hale getirebilirsiniz” dedi.

Ancak tam zamanlı bir içerik üreticisi olmak için yeterli gelir elde etme fikri şu anda sonradan akla gelen bir fikir. “Özellikle yaklaşan durgunluk ve diğer şeylerle birlikte, gündelik işlere bağlı kaldığım için çok mutluyum” diyor.

Diğer gönderilerimize göz at

[wpcin-random-posts]

İlk Yorumu Siz Yapın

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir