"Enter"a basıp içeriğe geçin

Duş alırken neden daha iyi fikirler bulabiliyoruz? İşte bu durumun olası nedeni

“Banyo fikirleri” terimini duymuş olabilirsiniz. Bu kavram, sadece duşta ortaya çıkan çılgın ama ilginç fikirlerle eş anlamlı olarak tanımlanır. Sessiz bir duş alırken ve daha önce düşünmediğiniz sorulara çözümler bulurken, zihniniz farklı, daha yaratıcı bir duruma giriyor gibi görünüyor. Ama neden bu farkındalığı duşta her zaman hissediyoruz, ilginç bir soru. Bu yüzden en iyi duş fikirleri neden bu kadar uzun süredir gündemde? Virginia Üniversitesi’nden araştırmacılar sonunda bu sorunun cevabını bulduklarına inanıyorlar.

En iyi fikirler neden duşta gelir?

Zach Irving Yeni bir çalışmada, meslektaşları, bu gelişmiş yaratıcılığın kilidini açmanın sırrının orta derecede ilgi çekici bir görev üstlenmek olduğunu söyledi; Bu durumda bu görev duş almaktır.. Yani beyni tamamen bozacak kadar önemsiz olmayan bir görevdir ve çok fazla işlem alanı kaplaması zor değildir.Duş alırken beyin orta derecede meşgul ve aktif kalır, ancak yine de diğerlerini düşünebilir. sorunlar. Irving, bu cevabın yürüyüşe çıkmanın buna da neden yardımcı olduğunu açıkladığını düşünüyor.

Irving yaptığı açıklamada.Bir problemin içinde sıkışıp kaldığınızı hayal edinDedi ve devam etti:ne yapıyorsunuz? Muhtemelen boyanın kurumasını izlemek gibi inanılmaz sıkıcı bir şey yapmazdın. Bunun yerine, yürümek, bahçe işleri yapmak veya duş almak gibi kendinizi meşgul edecek şeyler yapın. Bu faaliyetlerin tümü orta yoğunlukta faaliyetlerdir.

Hipotezi desteklemek için mevcut kanıtlar göz önüne alındığında, neredeyse herkesin bir noktada kafalarını boşaltmak için yürüdüklerini söylediği birçok anekdot var.

Araştırmacılar bu pozisyonu kanıtlamak için bir deney yaptılar. Katılımcılardan bir tuğla veya kağıt bloğunun yeni ve yenilikçi bir kullanımını bulmaları istendi. Bunu yaptığınızda, bir katlanabilir çamaşır yıkama videosu (çok sıkıcı) veya kalabalık bir restoranda nasıl orgazm olunacağını gösteren Meg Ryan (daha ilginç) ortaya çıkıyor. Harry sally ile tanıştığındaBir klip de dahil olmak üzere çeşitli videolar oynattılar.

Irving”Gerçekten bilmek istediğimiz şey, daha yaratıcı olmanıza yardımcı olacak video değildi.Dedi ve devam etti:Soru, sıkıcı ve ilginç görevler sırasında düşünmenin yaratıcılıkla nasıl ilişkili olduğuydu.

Katılımcılardan videonun hemen ardından görüşlerini bildirmeleri istenmiştir. Beyin ne kadar çok düşünürse, o kadar çok fikrin geliştiğini keşfettiler. Ancak sıkıcı videoyu izlerken bu fikrin pekiştirilmesi gelmiyor, Sadece görev biraz eğlenceli olduğunda oldu.

Esasen, bu sonuçlar, beyni biraz meşgul eden bir şey yapmanın, hiç umursamadığınız bir şeye kıyasla, yaratıcı olarak daha faydalı olduğunu gösteriyor.

Araştırmacılar şimdi, yaratıcılık için en iyi zihin-gezinme seviyesini bulmak için videolardan uzaklaşarak ve sanal gerçekliği kullanarak durumların sayısını artırmayı ve sonuçları genişletmeyi umuyorlar.

Diğer gönderilerimize göz at

[wpcin-random-posts]

İlk Yorumu Siz Yapın

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

                                                                                                                                                                                                                                   .
istanbul escort deneme bonusu veren siteleruetds masal oku
panel çit instagram takipçi alma Mobil Sohbet Sohbet siteleri İstanbul Alarm Sistemleri Kredi Çıkmayana Kredi İstanbul gazaltı kaynak makinesi tenis kursu