"Enter"a basıp içeriğe geçin

Fransız otomotiv devi Citroën de logosunu değiştirdi: İşte yeni Citroën logosu

Gelelim logosunu değiştiren otomobil devlerine. Fransız Citroen eklendi. Dual track’in yeni görünümü, 1919’dan beri André Citroën tarafından benimsenmiştir Orijinal tasarıma bir geri dönüş gibi görünüyor.

Bu logo değişikliği, 103 yıldaki onuncu değişikliği temsil ediyor.

Değiştirilen logo, gelecek yılın ortasından itibaren üretim ve konsept otomobillerde görünecek. Fransız otomobil üreticisi, herkesin bir Citroën’e baktığını anında anlayabilmesi için logoyu daha görünür hale getirecek yeni bir tasarım dili üzerinde çalıştığını söylüyor. Büyük boy aslan ile benzer yaklaşım Aynı zamanda kardeş marka Peugeot tarafından da kullanılmaktadır.

2CV ve DS gibi popüler otomobillerden ilham alan Monte Carlo Blue rengi sadece gövde boyası olarak değil, kurumsal ve perakende marka kimliğinin bir parçası olarak da geri dönecek.

Yeni logo, global bir marka tasarım ajansı olan Citroën’in tasarım ekibi tarafından oluşturuldu. Stellantis Design Studio’nun yardımıyla tasarlanmıştır.

Citroën’in ait olduğu Stellantis, amblemin yanında yeni bir amblem kullanmaya başlayacağını söylüyor: “Hiçbir şey bizi Citroen gibi hareket ettiremez.Elektrikli araçlara kademeli ve kaçınılmaz geçişi hesaba katan şirket, bu değişikliklerin şimdiye kadarki ‘en heyecan verici çağa’ girişi işaret ettiğini söylüyor.

Diğer gönderilerimize göz at

[wpcin-random-posts]

İlk Yorumu Siz Yapın

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

                                                                                                                                                                                                                                   .
istanbul escort deneme bonusu veren siteleruetds masal oku
panel çit instagram takipçi alma Mobil Sohbet Sohbet siteleri İstanbul Alarm Sistemleri Kredi Çıkmayana Kredi İstanbul gazaltı kaynak makinesi tenis kursu