Tarih verildi: Reklamlı ve daha ucuz fiyatlı Netflix 12 ülkede başlıyor – Bilgisayar Tamir Servisi

Tarih verildi: Reklamlı ve daha ucuz fiyatlı Netflix 12 ülkede başlıyor

Ve Netflix’te reklam destekli abonelik planı etkinleştirilir. Netflix, Perşembe günü “Basic with Ads” reklam destekli abonelik planını resmen açıkladı. Peki reklam destekli Netflix paketi ne zaman başlıyor? Hangi ülkelerde olacaksın? Ayrıntılar burada:

Reklamı yapılan NETFLIX ne zaman başlar?

Netflix yaptığı açıklamada, “Netflix’in düşük fiyatlı, reklam destekli planı olan Basic with Ads’i Kasım ayında başlatmaktan heyecan duyuyoruz” dedi. Reklamlı Netflix paketi 3 Kasım’da başlayacak.

Reklamı yapılan Netflix hangi ülkelerde kullanıma sunulacak?

Yeni paket 3 Kasım’da Amerika Birleşik Devletleri, Kanada, Avustralya, Brezilya, Fransa, İtalya, Almanya, Japonya, Kore, Meksika, İspanya ve Birleşik Krallık’ta satışa sunulacak.

Reklam destekli paketin mevcut paketleri ve üyeleri etkilemeyeceğini belirten Netflix, Reklamlı Temel paketin mevcut reklamsız Temel, Standart ve Premium paketlere ek olacağını belirtiyor.

Netflix, “Ad Basic paketi, insanların Netflix hakkında sevdiği her şeyi, aralarında birkaç reklamla daha düşük bir fiyata sunuyor. Kaydolmak Kasım ayından itibaren kolay olacak. Netflix.com’u ziyaret edin ve e-posta adresiniz, doğum tarihiniz ve cinsiyetinizle kaydolun. Başlamak.”

Netflix ayrıca “Planınızı istediğiniz zaman değiştirebilir veya iptal edebilirsiniz” diyor.

NETFLIX’te Ne Kadar Reklam Verilir?

Reklam destekli Netflix paketi ABD’de ayda 6,99 ABD doları karşılığında satışa sunulacak. Bu yeni paket, Netflix’in mevcut 9,99 $/aylık temel paketinde bulunanların çoğunu içerecek, ancak saatte dört ila beş dakikalık reklamları kapsayacak.

Reklamın süresi nedir?

  • Reklamlar 15 veya 30 saniye uzunluğunda olacak ve dizi; Filmler öncesinde ve sırasında oynatılacaktır.

  • Netflix’in Reklam Yöneticileri Reklamverenlerin doğru hedef kitleye ulaşmasına ve reklamlarımızı tüketicilerle daha alakalı hale getirmesine yardımcı olmak için ülkeye ve türe (aksiyon, drama, romantizm, bilim kurgu gibi) göre geniş hedefleme yetenekleri sunacağız. Reklamverenler ayrıca, reklamlarının markalarıyla uyumlu olmayabilecek içeriklerde (örneğin, sansürsüz seks, çıplaklık veya şiddet) görünmesini engelleyebilecektir.

  • Netflix, reklam görüntülenebilirliği ve trafik ölçümleri için DoubleVerify ve Integral Ad Science ile çalışacağını belirtiyor. Reklamverenlerin Netflix’in hedef kitlelerine nasıl ulaşacağını anlamalarına yardımcı olmak için Nielsen, Amerika Birleşik Devletleri’nde Dijital Reklam Derecelendirmelerini (DAR) kullanacak.

NETFLIX’te önemli değişiklik

Reklam destekli paket, Netflix için önemli bir dönüm noktasıdır. Çünkü firma uzun süredir reklam için can atmıyor. Aslında, 2019’da katkıda bulunanlara, reklamsız reklamcılığın markanın bir parçası olduğu bilgisi verildi. Ancak abone kayıplarından sonra CEO Reed Hastings, Nisan ayında şirketin hizmete reklam eklemeye açık olduğunu duyurdu. Çünkü Netflix, Nisan ayında 10 yılı aşkın bir aradan sonra ilk kez abonelerini kaybetti. Bu gelişme şirketin hisselerini olumsuz etkilemiş ve şirketin geleceğine dair şüpheler ortaya çıkmıştır.

Netflix, Temmuz ayında yeni abonelik planı için satış ve teknoloji geliştirmek üzere Microsoft (MSFT) ile ortak olacağını duyurdu.

Diğer gönderilerimize göz at

[wpcin-random-posts]

Yorum yapın