Bu senenin başlarında Netflix, on yıldan uzun bir süredir ilk kez abone sayısında bir kayıp bildirdi ve hisse senedi fiyatı haberler üzerine hemen %20 düştü. Akış devi, içerik tekliflerini (oyunlar gibi) çeşitlendirmek ve daha ucuz, reklam destekli bir üyelik katmanı sunmak gibi çeşitli şekillerde abonelerini korumak için büyük bir adım attı. Tüm bunlara ek olarak yıl ortasında işten çıkarmalar yaşandı. Ancak son kazanç duyurusunda iyi bir mali çeyrek bildirdiğinden, Görünüşe göre işler sonunda Netflix’e doğru ilerliyor.
2022’nin üçüncü çeyreğinde Netflix, Wall Street beklentilerini iki katından fazla artırdı. 2.4 milyon yeni abone çekmeyi başardı. Bir önceki yıla göre bu çeyreğin geliri %6 artarak 7,9 milyar dolara yükseldi.
Netflix, rakiplerinin toplu olarak yılda yaklaşık 10 milyar dolar kaybederken, 5-6 milyar dolarlık işletme karı elde ettiğini doğruladı:Rakiplerimiz abonelerini ve katılımını artırmak için büyük yatırımlar yapıyor, ancak büyük, başarılı bir yayın işi kurmak zor – Netflix’in yıllık 5 dolarlık yıllık çalışmasına kıyasla 2022’de toplam işletme kayıplarının 10 milyar doları aşan bir zararda olduklarını tahmin ediyoruz. 6 milyar. o kazandı. Zorlu bir ilk yarının ardından yeniden büyümeyi hızlandırmak için doğru yolda olduğumuza inanıyoruz. Önemli olan üyelerimizi memnun etmektir. Bu yüzden her zaman her gün izleme yarışmasını kazanmaya odaklandık. TV şovlarımız ve filmlerimiz üyelerimizi heyecanlandırdığında arkadaşlarına söylüyorlar ve sonra bizi izliyorlar, katılıyorlar ve bizimle kalıyorlar.“
Netflix’in son çeyrekteki hedefleri daha düşük
Dördüncü çeyrek için Netflix, 7,8 milyar dolarlık gelirle 4,5 milyon yeni abone kazanmayı umuyor. Bu çeyrekte daha düşük görünen tahmin, ABD dolarının güçlenmesinden kaynaklanıyor.
Ürün Müdürü Greg Peters, Yaklaşan reklam destekli abonelik seçeneği nedeniyle, yatırımcılara uzun vadede “önemli gelir artışı ve temettü akışları” sağlanıyor. Yatırımcı Yönergesi’nde yaptığı önemli değişiklikle ilgili de şu açıklamaları yaptı:Önceki makalelerde tartışıldığı gibi, birincil ölçütümüz olarak gelire giderek daha fazla odaklanıyoruz. Üyelik, gelir büyümemizin yalnızca bir bileşeni olan reklamcılık ve ücretli katılım gibi yeni gelir akışları geliştirirken 2023’e girerken bu değişiklik daha da önemli hale gelecek. Bu nedenle, Ocak 2023 tarihli 4’22 beyanından başlayarak bir sonraki çeyrek için gelir, faaliyet geliri, faaliyet marjı, net gelir, hisse başına kazanç ve tamamen seyreltilmiş hisseler hakkında rehberlik sağlamaya devam edeceğiz. Ancak ücretli üyelik bunlara dahil edilmeyecektir. Bölgesel üyelik duyurumuza benzer şekilde, gelir duyurumuzun bir parçası olarak küresel ve bölgesel üyeliğimizi her çeyrekte raporlamaya devam edeceğiz.“
Netflix’in hisse senedi fiyatı, güçlü bir çeyreği ve olumlu görünümü vurgulayan son kazanç duyurusunun ardından borsa kapanışından sonra işlem görüyor. %15 oranında.
Diğer gönderilerimize göz at
[wpcin-random-posts]
İlk Yorumu Siz Yapın