"Enter"a basıp içeriğe geçin

Telefonlar, işletmeler için önemlerini korumaya devam ediyor…

Yeni araştırmalar, video konferans aramalarının günlük çalışma hayatımızın popüler bir parçası haline gelmesine rağmen, mütevazı telefonun hala işletmelerin günlük operasyonları için ayrıldığını gösteriyor.her zamanki gibi önemliÖyle diyor.

RingCentral tarafından yürütülen bir anket, katılımcıların %90’dan fazlası telefonu işletmeleri için ana iletişim biçimlerinden biri olarak görüyor Telefonu kullanmanın önemini koruduğunu gösterdi.

Ankete katılanların yarısından biraz fazlası (%52) bunun birincil iletişim araçları olduğunu söylerken, neredeyse tamamı (%95) telefon görüşmelerini “müşterilerin ilgisini çekmek ve gelir elde etmek” için hala önemli görüyor.

Anket ayrıca, şirket büyüklüğü söz konusu olduğunda kullanımda çok fazla fark olmadığını ortaya koydu. Küçük ve büyük işletmelerde çalışanların sırasıyla %58 ve %55’i telefonun birincil iletişim cihazı olduğunu söyledi.

Ayrıca, telefonlar birçok farklı işlev için kullanılmaktadır. Dahili ve harici müşteri aramaları en yüksek kullanımı oluşturdu (sırasıyla %74 ve %82), bunu harici satıcı aramaları (%70) izledi. Bunu dış müşteri aramaları (%64) ve dış müşteri görüşmeleri (%61) izledi. Kullanım oranları iç toplantılarda (%59) ve gelen müşteri hizmetlerinde (%52) en düşüktü.

Tabii ki, telefon kullanımı da son zamanlarda herhangi bir düşüş belirtisi göstermedi ve yakın gelecekte telefon kullanmaya devam etmek için birçok oylama yapıldı. Ankete katılanların yalnızca %5’i kullanımlarında bir düşüş beklerken, geri kalanı kısa vadede bir artış bekliyor.

Anket sonuçlarına göre SMS kullanımı halen yaygın ve Çoğunlukla daha büyük şirketlerde, işlerinin bir parçası olarak %95’in üzerinde metin.

Ürün Yönetimi Başkan Yardımcısı, RingCentral Stephen ZakockBu sonuçların günümüz dünyasında telefonun devam eden önemini yansıttığını ve kullanıcıların yakın zamanda bu yöntemi terk etmek isteyeceklerine dair bir işaret olmadığını belirtti.

Telefonun devam eden önemi, kullanım kolaylığının yanı sıra “tüketicinin tercih ettiği kanal” olmasından kaynaklanmaktadır.

Diğer gönderilerimize göz at

[wpcin-random-posts]

İlk Yorumu Siz Yapın

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir