"Enter"a basıp içeriğe geçin

Türkiye’deki futbolseverler Dünya Kupasını Nerede İzleyecek?

Dünyanın dört bir yanındaki futbol taraftarlarının dört gözle beklediği tek şey ve her 4 yılda bir düzenlendiğinde tek odak noktası haline geliyor. Dünya kupası2022 baskısına sayılı günler kaldı. ilk kez TrenSadece futbol ve sporseverler değil, tüm seyirciler de düzenlenecek turnuvanın yeni şampiyonunun kim olacağını merakla bekliyor. 20 KasımTurnuva, ev sahibi Katar ile Ekvador arasında oynanan maçın düdük çalmasıyla başlayacak. 32 ülke Tüm dünya onun dünyanın en iyisi olma mücadelesini izleyecek. Seyirci maçları farklı ekranlardan izlemek için sabırsızlanırken, markalar da belirli kanallardan hedef kitlesini nasıl çekeceklerinin planlarını yapıyor.

dijital türbinTürkiye’deki Dünya Kupası sırasında markaların tüketicilerle nasıl etkileşim kurduğunu, izleyici davranış ve tercihlerini anlamak ve analiz etmek için yapılan Dünya Kupası araştırması sonuçları, mobilin önlenemez gücünü bir kez daha ortaya koydu.

Ankete katılanların %65’i Dünya Kupası’nı televizyondan izleyeceğini söylerken, maçları akıllı telefondan izleyeceğini söyleyenlerin oranı %43’tür. Türkiye maalesef turnuvadan elenmiş olsa da taraftarlar dünya futbolunun heyecanını yaşamaya hazır. Katılımcıların %63’ü turnuvayı evlerinden takip edeceklerini söylerken, çok az sayıda katılımcı turnuvayı Katar’daki stadyumlardan canlı olarak takip edeceklerini bildirdi. Ayrıca, ankete katılanların %84’ü genel olarak ayda oldukça az sayıda spor programı izlediğini söylemesi, futbolun Türkiye’de en popüler spor olduğunu bir kez daha kanıtlıyor.

Mobil cihazlarımızda çokça kullandığımız uygulamaların içinde bulunduğumuz sürece göre bu dönemde farklı bir şekil aldığını söyleyebiliriz. Ankete katılanların %78’i Dünya Kupası ve benzeri turnuvalarda spor uygulamalarına daha fazla zaman harcadıklarını söylerken, kullanıcıların çoğu maç öncesi veya sonrasında spor uygulamalarını kullandığını söyledi.

Uygulamalar açısından, ankete katılanların %31’i zamanlarının çoğunu Dünya Kupası’nı izlerken sosyal medya uygulamalarında, %28 daha fazla mobil spor uygulamalarında, %21 daha fazla spor haberleri uygulamalarında ve %13 daha fazla mesajlaşmada geçireceklerini söyledi. rica eder ve geçeceğini söyler. Ayrıca kullanıcıların %78’inin Dünya Kupası’nı birden fazla cihazdan takip etmenin önemli olduğunu belirtmesi de en önemli araştırma verilerinden biridir.

Böylesine büyük ve küresel bir turnuvada markaların hedef kitlesini çekmesi her zamankinden daha önemli. Ankete katılanların %74’ü Dünya Kupası sırasında çıkan bir reklama dikkat edip tekrar izleyeceğini belirtirken, %71’i gördükleri ürünü satın almayı düşüneceklerini belirtti. %66’sı ürünü reklamı gördükten sonra 2-3 gün içinde satın alabileceğini söylüyor.

Markaların burada dikkat etmesi gereken en önemli konulardan biri de kullanıcıların reklamlardan beklentilerinin karşılanmasıdır. Ankete katılanların %56’sı, Dünya Kupası sırasında gördükleri reklamların komik ve ünlü birini göstermesinin önemli olduğunu düşünüyor.

Sonuç olarak araştırma, Dünya Kupası dönemindeki reklamverenler ve markalar için mobil kanallarda büyük hedefleme seçenekleri yaratıyor gibi görünüyor ve bu da onların ürün satışlarını veya marka bilinirliğini artırmalarına yardımcı olabilir. Reklam komik ve yaratıcıysa, izleyicilerin reklamını gördükleri ürüne olan ilgilerini artırır ve onları satın alma işlemine yaklaştırır.

Diğer gönderilerimize göz at

[wpcin-random-posts]

İlk Yorumu Siz Yapın

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

                                                                                                                                                                                                                                   .
istanbul escort deneme bonusu veren siteleruetds masal oku
panel çit instagram takipçi alma Mobil Sohbet Sohbet siteleri İstanbul Alarm Sistemleri Kredi Çıkmayana Kredi İstanbul gazaltı kaynak makinesi tenis kursu